Overslaan en naar de inhoud gaan

Software & ICT

Binnen Driessen Groep zijn er meerdere software development (scrum)teams. Zij werken dagelijks aan innovatieve en kwalitatief hoogwaardige software voor klanten en ter ondersteuning van de dienstverlening. Dit doen zij vol enthousiasme en met de meest actuele technologieën in hard- en software.

Het team Technisch Beheer zorgt ervoor dat alle Driessen Groep collega’s elke dag probleemloos beschikken over de informatie die nodig is om hun werk uit te voeren. Op kantoor, vanuit thuis of onderweg. Zij verbinden mensen met elkaar door gebruik te maken van moderne en innovatieve technieken. Natuurlijk zorgen ze ervoor dat alle informatie goed is beveiligd, zodat opdrachtgevers en medewerkers erop kunnen rekenen dat hun vertrouwelijke informatie in goede handen is en blijft. Bij onvoorziene problemen staat de ICT-helpdesk paraat om alle collega's snel en vakkundig te ondersteunen.

Fact & Figures

Fact & Figures
Gezamenlijk hebben we bijna 100 Microsoft-certificaten én zijn we Microsoft Gold Certified Partner.
Ieder jaar organiseren we een nachtelijke FedEx hackaton. Met overheerlijk junkfood, bier, airhockey en super resultaten.
Gemiddeld verwerkt de ICT-helpdesk zo'n 500 vragen, verzoeken of automatisch gegenereerde waarschuwingen per maand.
We beheren ongeveer 150 virtuele servers, bijna 600 werkplekken en 240 mobiele telefoons.
Slider
Werken bij Driessen Groep
Werken bij Driessen Groep
Ruimte app-o-theek
Werken bij Driessen Groep