Marketing & Communicatie
Het doel van marketing & communicatie bij Driessen Groep is ervoor zorgen dat onze familie van bedrijven zo goed mogelijk ‘in de etalage’ staat. Om dat te bereiken hebben we ons eigen in-house 'reclamebureau' samengesteld. Wij ondersteunen de bedrijven met strategisch marketingadvies en de tactisch-operationele doorvertaling in de vorm van (online) campagnes, websites en content zoals artikelen en video’s. Dit alles doen we in eigen huis. Dat schakelt lekker snel en levert de mooie resultaten op.
Fact & Figures
Het Marketing & Communicatie team bestaat uit 8 collega’s met ieder een eigen specialisme. We bedenken de marketingstrategieën voor de bedrijven binnen Driessen Groep, zorgen voor interne communicatie en employer branding en vertalen onze plannen in concrete middelen. Samen met onze collega’s van de teams Online, Events en de Studio ontwikkelen wij de mooiste campagnes van A tot Z.
Deze 5 ‘online’ collega’s zorgen voor een goede online aanwezigheid van de bedrijven binnen Driessen Groep. Samen zijn we verantwoordelijk voor de creatie, doorontwikkeling en optimalisatie van het online landschap met ruim 25 websites. En het mooie is; alles is in eigen huis aanwezig! Zowel op het gebied van online design, front-end development als online marketing. Hierdoor kunnen we razendsnel ontwikkelen en creëren we de mooiste en meest uiteenlopende websites, online applicaties en digitale campagnes. #supervet
5 creatieve collega’s vormen samen de Studio. Als ontwerpers weten we telkens het perfecte plaatje te creëren, zowel voor online als offline. Wij geven kleur en (bewegend) beeld aan onze merken.
Het eventteam bestaat uit 5 enthousiaste collega’s. Wij zijn verantwoordelijk voor de organisatie van alle externe en interne events. Denk hierbij aan beurzen, kennisevents voor onze klanten, maar ook aan alle feesten voor de ruim 600 medewerkers van Driessen Groep. Alles altijd tot in de puntjes geregeld!
4 bevlogen collega’s werken iedere dag aan het bereik en de inhoud van de door onszelf ontwikkelde platforms Trends in HR en Werk&Geluk. Met deze platforms inspireren we onze belangrijkste klanten (HRM’ers) stakeholders (werkenden in Nederland) met interessante artikelen, video’s en evenementen en via de social kanalen blijven we met hen in contact.